INTERTOP Ukraine

Сфера діяльності:

Ритейл

К-сть співробітників:

1600

Дата приєднання:

03.08.2021

INTERTOP Ukraine — омніканальна fashion-компанія, що є лідером українського модного ритейлу. У портфелі INTERTOP Ukraine понад 400 брендів взуття, одягу, аксесуарів та косметики, а також власна торгова марка Braska. Компанія активно розвиває маркетплейс на базі своєї онлайн-платформи INTERTOP.UA, а також управляє 15 роздрібними мережами мульти- і монобрендових магазинів, серед них: INTERTOP, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, Vans, мережа магазинів косметики Kiko Milano, дитяча мережа INTERTOP Kids та аутлети INTERTOP Outlet.

Ідея відповідального споживання давно лежить в основі бізнес-стратегії INTERTOP Ukraine. Ключову частку асортименту INTERTOP складають екосвідомі бренди, які відповідально підходять до кожного етапу виробництва продукції, наприклад, Timberland, Ecco, Marc O’Polo, The North Face. Серед екоініціатив INTERTOP Ukraine: збір і правильна утилізація зношеного взуття, відмова від одноразових пакетів на користь екосумок, перехід на електронний документообіг, масова висадка дерев у міських парках та скверах в рамках акції «Я за життя» і відкриття першої в Україні інтерактивної екостежки в Голосіївському парку.

Надважливою складовою порядку денного компанії також є питання гендерної рівності. У партнерстві з Глобальним договором компанія планує запустити низку ініціатив, що сприятимуть розширенню можливостей жінок та дівчат як на рівні компанії, так і на державному рівні.

Ще одним ключовим прагненням ритейлера є забезпечення прозорої взаємодії держави та бізнесу і, як наслідок, сприяння економічному росту країни. За непростий 2020 рік INTERTOP Ukraine сплатив до держбюджету понад 600 мільйонів податків. До того ж усі співробітники компанії є офіційно працевлаштованими та жоден з них не був примусово звільнений через закриття магазинів, зумовлені локдаунами.

Ціль сталого розвитку