Burda Media Ukraine

Сфера діяльності:

Медіа

К-сть співробітників:

105

Дата приєднання:

25.01.2022

Burda Media Ukraine — це найбільший медіахолдинг з експертизою в медіа понад 23 роки, що включає в себе шість бізнес-юнітів із розробки та розвитку медійних продуктів і маркетингових рішень. Компанія працює на ринку з 1997 року. Щомісячна аудиторія видань холдингу складає 3,5 млн осіб.

Приєднавшись до ГД ООН, Burda Media Ukraine розпочало роботу над створенням стратегії сталого розвитку, яка дозволить скоротити показники вуглецевого сліду від виробництва компанії.

Увесь період своєї діяльності Burda Media Ukraine просуває ідею сталого розвитку та підтримує ЦСР. На ресурсах «Ліза» та «Marie Claire» видавництво розповсюджує інформацію про ґендерну рівність, а на ресурсі «Моя дитина» регулярно виходять матеріали про здоровий спосіб життя та здоров’я дітей. Нині для поширення знань про sustainability на ресурсах Burda Media Ukraine було створено окремі розділи «Sustainable», на яких під різним кутом висвітлено питання сталого розвитку в Україні та світі.

Важливою екологічною ініціативою Burda Media Ukraine є скорочення використання паперу у виробничих процесах. Так, друковані журнали видавництва мають доступні для замовлення PDF-аналоги.

Для створення безпечних умов праці для команди Burda Media Ukraine повністю перейшло на програмне забезпечення віддаленого доступу працівників. Це дозволило зменшити показники вуглецевого сліду від виробництва засобів масової інформації та співпрацювати з експертами з усієї України.

В умовах війни компанія займається фіксацією екологічних злочинів росії проти України та працює на інформаційному фронті: поширює інформацію про війну серед закордонних читачів, а також піднімає питання ґендерної рівності під час війни для української аудиторії.

Ціль сталого розвитку