Назад до програм
21.04.2020

Кампанія «Партнерство заради сталого розвитку»

Кампанія «Партнерство заради сталого розвитку» — започаткована локальною мережею Глобального договору в Україні, має на меті просувати Цілі сталого розвитку та сприяти партнерству між бізнесом, бізнес-асоціаціями, урядами, громадянським суспільством та академічними установами.

Генеральний секретар Організації Об’єднаних Націй Антоніо Гутерріш під час Форуму приватного сектору у вересні 2018 року сказав:

«Темпи сталого розвитку «занадто повільні» і приватний бізнес може відіграти головну роль у його прискоренні».

У 2018 році Глобальний договір ООН назвав Ціль 17 — Партнерство однією із найважливіших. Українська локальна мережа спільно з ЛМ Білорусі вирішили сприяти партнерству між бізнесом, місцевим самоврядуванням, соціальним сектором та науковими установами, щоб продемонструвати: проєкти, що реалізуються в партнерстві, мають значно більший вплив і охоплюють більшу кількість реципієнтів та є більш стійкими.

Таким чином, з 2018 року ми проводимо кампанію «Партнерство заради сталого розвитку», щоб визначати проєкти партнерства із залученням багатьох стейкхолдерів у категоріях: 

Мир – права людини, сприяння мирному діалогу, протидія корупції, правова безпека, справедливість, соціальне забезпечення.

Планета – навколишнє середовище, поводження з відходами, зелена енергія, зміна клімату, захист біорізноманіття, стале споживання та управління водними ресурсами, сталий ланцюжок постачання, зелені інновації.

Економічний розвиток – економічне зростання, сталий розвиток міст, інфраструктури та громад.

Суспільство – інклюзивність, освіта, розширення можливостей молоді, культурне різноманіття, гендерна рівність, охорона здоров’я.

Кампанія є щорічною

Кандидати на отримання «Відзнаки за партнерство заради сталого розвитку» повинні відповідати ряду критеріїв:

Форма заявки на участь у конкурсі 2021 року: українською та англійською мовами.

*Відзнака не передбачає грошової винагороди.

 

Результати конкурсу 2020 

У 2020 році у конкурсі взяли участь компанії з України, Білорусі, Македонії, Польщі та Туреччини. Ознайомитись із проєктами можна НА САЙТІ

Окрім звичних 4 категорій додатково було представлено категорію «COVID-19«, що об’єднала проєкти, спрямовані на подолання пандемії.