Глобальний договір ООН об’єднав зусилля з Expo 2020 і Торгово-промисловою палатою Дубая для спільного кураторства бізнес-форуму, присвяченого Цілям сталого розвитку.
Форум відбувся 18 січня. Нашу країну представила учасниця ГД ООН в Україні – компанія StarLightMedia.
Директорка ICTV Анастасія Штейнгауз взяла участь у панельній дискусії «Прискорення прогресу у сфері гендерної рівності» і розповіла, що робить її компанія для прискорення більш інклюзивного та справедливого майбутнього.
Діяльність Starlight Media з досягнення гендерної рівності:
- Starlight Media – перша українська компанія, яка підписала WEPs «Принципи розширення прав і можливостей жінок».
- З початком пандемії Фонд ООН у галузі народонаселення повідомив про зростання рівня домашнього насильства. Правління Starlight Media вирішило, що робота з запобігання домашньому насильству має стати пріоритетом.
- Компанія створила корпоративну програму проти домашнього насильства, що охоплює підтримку постраждалих у 6 сферах: безпека, психологічна допомога, підтримка праці, безпечна логістика, фінансова та юридична допомога. Працює корпоративна психологічна службу, яка надає допомогу співробітникам онлайн. Програма включає інструменти для зміни робочого навантаження без зміни розміру зарплати.
- Як ЗМІ, компанія використовує силу свого голосу, щоб просувати гарячі лінії для жертв та закликати їх говорити про насильство. Один із новинних сайтів «Факти» створив понад 120 матеріалів на цю тему у 2021 році.
- Ведеться робота з проблемою гендерної диспропорції в обов’язках щодо догляду за дітьми. Канал ICTV інвестує в популяризацію відповідального батьківства. Цього року було об’єднано зусилля з UNFPA в Україні та розпочато національну кампанію до Дня батька. Ще один канал Starlight Media – СТБ – запустив спеціалізовану цифрову кампанію про роль татусів під час пандемії.
- У 2021 році відкрили спеціальні кабінети, де батьки можуть працювати зі своїми дітьми. Компанія намагається зробити все можливе, щоб створити дистанційні умови, які відкривають нові можливості для мам, котрі працюють в компанії. Крім того, запущено формат жіночої групи ресурсів працівників, щоб підтримувати постійний діалог про нові виклики та запити співробітників.
- У 2020 році було запущено онлайн-сервіс для психологічної підтримки співробітників (понад 80% користувачів – жінки).
- Медіагрупа надає інформаційну підтримку соціальним ініціативам, які пропагують роль жінок у науці та освіті.
Форум організовано у межах Тижня глобальних цілей Expo 2020 (16-22 січня) з метою об’єднання бізнесів і стимулювання подальших дій у напрямі сталого та інклюзивного майбутнього. Подія присвячена заходам приватного сектору та прогресу в досягненні Цілей сталого розвитку, а також висвітленню сфер, де потрібно докладати особливих зусиль – від просування гендерної рівності та гідних умов праці до прискорення фінансування Порядку денного до 2030 року та використання цифрової трансформації.