Обрано переможців SEED 3.0

20.09.2024

14 бізнесів перемогли в третій хвилі проєкту SEED, який допомагає власникам мікро- та малих підприємств у агросфері та суміжних галузях масштабувати свою справу і вивести бізнес на новий рівень.

SEED — це освітній проєкт від Глобального договору ООН в Україні, який реалізується за підтримки компанії PepsiCo Ukraine та фінансування PepsiCo Foundation.


Номінації від Глобального договору ООН в Україні і #PepsiCoFoundation:

 

  • Ірина Бабич, ягідництво, овочівництво та агротуризм «Черемушки»;
  • Юлія Дейнека, крафтові ягідні вина і варення з пелюсток троянди «Галицька сорока»;
  • Наталія Дмитрук, смаколики з козиного молока «Козий двір»;
  • Ольга Палагнюк, вирощування органічного батату та виробництво продукції з нього Ecobatat;
  • Микола Ружицький, вирощування зернових культур, розведення свиней, переробка «Затишна садиба»;
  • Лілія Синько, крафтове виробництво сирно-молочної продукції «Бож’я корівка»;
  • Мар’яна Сікура, арт-агро центр, крафтові органічні прянощі Zelo;
  • Катерина Скрильник, крафтова сироварня, зелений туризм «Молочна ферма Скрильників»;
  • Інна Товщик, ветеранський бізнес «ФронтМед», крафтове виробництво медових десертів;
  • Альона Шибунько, равликова ферма, агротуризм, навчання «Епіравлик»;
  • Наталія Остряніна, плодово-овочева порошкова продукція за ЮВЕТ-технологіями. 
Номінації від компанії МХП:

 

  • Євгенія Молчанова, ферма-сироварня, кемпінг «Зелений гай», ветеранський бізнес; 
  • Микола Саламаха, ягідництво, гастротуризм «Моя ягідКО», ветеранський бізнес. 
Номінація від компанії Сингента Україна:

 

  • Світлана Олексюк, аквакультура в горах «ГРЕГІТ». 

 



Усі переможці отримають грант для розбудови свого агробізнесу. 

Вітаємо кожного та кожну, хто повірив у власні сили, взяв участь в проєкті й здобув перемогу. Учасники SEED — це звичайні люди, які роблять надзусилля для розбудови українського підприємництва в умовах повномасштабної війни. Ми віримо, що саме вони творять стійке майбутнє нашої країни.

Поширити новину:
FacebookLinkedInTwitter