Програма SEED 4.0, яку Глобальний договір ООН в Україні реалізує за підтримки компанії PepsiCo в Україні та фінансування PepsiCo Foundation, оголосила імена переможців. Також постійними партнерами проєкту є компанії МХП і Сингента.
Уже четвертий рік поспіль ініціатива підтримує мікро- та малий бізнес, допомагаючи підприємцям впроваджувати інноваційні рішення в агросекторі, розвивати сталі практики та зміцнювати локальні громади.
«Історія кожного з фіналістів SEED — особлива. Хтось вирощує нові культури, запускає ферму чи виробництво, а хтось відновлює традиції. Масштаби різні, але всі вони про одне: про амбіції зростати, розвивати свої громади та рухатися вперед», —
Тетяна Сахарук, генеральна директорка Глобального договору ООН в Україні.
Цьогоріч грантову підтримку та освітній супровід отримають 13 підприємців, які уособлюють різноманіття українського малого бізнесу:
Номінації від Глобального договору ООН в Україні та PepsiCo Foundation:
• Марта Змисла — «Фазенда раків»(Львівська область);
• Василь Остапчук — проєкт з вирощування артишоків (Вінницька область);
• Марія Лучків — ФГ «Лучком» (Львівська область);
• Анна Павлова-Фіалка — «Фіалкова ферма» (Харківська область);
• Ірина Рябченко — «Бджоляр_ка» (Сумська область);
• Олександр Левчук — «ЛевСмартАгро» (Волинська область);
• Олена Приведенюк — «Трави Полтавщини» (Полтавська область);
• Вадим Погребняк — проєкт з вирощування та переробки часнику (Миколаївська обл).
«PepsiCo Foundation пишається тим, що вже четвертий рік поспіль підтримує програму SEED. Для нас надзвичайно важливо допомагати громадам і фермерам через навчання, розвиток навичок та фінансову підтримку. Ваша незламність, довіра та відданість надихають нас щодня», —
Андреа Понт Кейпел, керівниця проєктів, PepsiCo Foundation в Європі.
«Український аграрний сектор — це справжня сила, яка тримає та розвиває нашу країну. Фермери вкладають у землю душу і серце, перетворюють виклики на можливості та доводять, що ця галузь має міцні корені й світле майбутнє», —
Олена Захарченко, керівниця департаменту Агрозакупівель PepsiCo в Україні.
Номінації від компанії МХП:
• Вікторія Лукашова — морозиво «Funny Bear» (Вінниця);
• Іван та Галина Лугофет — «Добра спаржа» (Тернопільська область);
• Петро Шаблій — равликова ферма «Тихий равлик» (Черкаська область).
«Попри всі виклики війни, малий і середній бізнес в Україні продовжує розвиватися. Ми розуміємо, що для якісного зростання, особливо в сільських громадах, потрібні ресурси — як фінансові, так і інтелектуальні. Для МХП надзвичайно відповідально підтримувати підприємців. За роки повномасштабного вторгнення в межах соціальних ініціатив БФ «МХП-Громаді» було підтримано 350 локальних підприємців на понад 50 млн грн. І ми переконані, що це не лише про реалізацію мрій та ідей, а й про розвиток громад, створення робочих місць, наповнення місцевих бюджетів і, зрештою, про підвищення якості життя людей», —
Павло Мороз, директор департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП.
Номінація від компанії «Сингента» в Україні:
• Сергій Клюзко — проєкт з вирощування пшениці, кукурудзи (Чернігівська обл).
«Інновації та нові можливості народжуються завдяки вам — тим, хто власними руками будує бізнес і майбутнє України за будь-яких обставин», —
Сергій Косолап, керівник відділу маркетингу бізнесу Насіння Сингента Україна
SEED 4.0 підтверджує: підтримка підприємців у кризові часи має стратегічне значення. Це інвестиція у розвиток бізнесу, відновлення економіки, створення робочих місць та посилення конкурентоспроможності України.
«Проєкт SEED відкриває шлях українським підприємцям до нових можливостей. Ми бачимо, як ідеї, що народжуються у громадах, стають історіями успіху: учасники програми виграють нові гранти, з’являються на телебаченні, прославляють Україну за кордоном. Нас надихає сила людей, які не зупиняються й будують майбутнє своєї країни. Наша команда працює саме заради цього – щоб дати їм шанс і підтримку, на які вони заслуговують», —
Денис Ліфінцев, керівник проєкту SEED.