AI-Driven, Human-Centered: нова ера бізнесу

19.05.2025

У час стрімкого розвитку штучного інтелекту бізнес опиняється перед новими викликами: як впроваджувати інновації відповідально? Як забезпечити, щоб алгоритми не порушували базові права людини, а комплаєнс-політики встигали за технологічним прогресом?

Про це разом із представниками бізнесу, комплаєнс-фахівцями та AI-експертами ми поговоримо під час події «AI-Driven, Human-Centered: нова ера бізнесу».

Чесна розмова про виклики, стратегії регулювання AI та реальні кейси провідних українських компаній — на події.

Коли? 12 червня, 15:00-18:00

Де? Київ, точне місце проведення ми надішлемо підтвердженим зареєстрованим учасникам

Як взяти участь? Заповніть реєстраційну форму до 11 червня включно:

 

ПРОГРАМА ЗАХОДУ

14:30 – 15:00 РЕЄСТРАЦІЯ ТА ВІТАЛЬНА КАВА

 

15:00 – 15:10 ВІДКРИТТЯ


 

Тетяна Сахарук, генеральна директорка Глобального договору ООН в Україні

 

15:10 – 15:30 ЯК ШІ ЗМІНЮЄ ПРАВИЛА ГРИ В БІЗНЕСІ


Як новітні технології, зокрема штучний інтелект, впливають на дотримання прав людини — і як бізнес може відповідально інтегрувати ШІ у свою діяльність.

Обговоримо важливість оцінки впливу на права людини (HRIA) при впровадженні ШІ-рішень, необхідність оновлення комплаєнс-стратегій відповідно до нової технологічної реальності, а також ключові аспекти регулювання штучного інтелекту.



Петро Білик
, партнер практики технологій та інвестицій, керівник практики AI, Juscutum

 

15:30 – 15:50 ТЕХНОЛОГІЇ НА СЛУЖБІ ЛЮДСТВУ, А НЕ НАВПАКИ


 

У цій доповіді будуть розглянути ключові принципи етики штучного інтелекту. Також поговоримо про підхід EPAM щодо відповідального штучного інтелекту, який поєднує інноваційний розвиток із етичними стандартами, забезпечуючи створення ШІ-рішень, що відповідають цінностям людства та потребам бізнесу.


Олег Цаль-Цалько, старший архітектор, EPAM

 

 

15:50 – 16:10 КОМПЛАЄНС НА НОВОМУ РІВНІ: ЩО ЗМІНЮЄ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ?


 

Які сучасні тренди в галузі штучного інтелекту впливають на розвиток комплаєнсу та корпоративного управління?


Тетяна Кирик, директор з комплаєнс та етики, Київстар

 

 

16:10 – 16:30 BUSINESS BUT MAKE IT HUMAN


 

Як Intellias створили ШІ, що не просто відповідає на запити, а стає цифровим колегою з людським підходом — історія IntelliAssistant


Дарина Кірюшкіна, Senior Delivery Manager, Intellias

 

 

16:30 – 17:15 BREAKOUT СЕСІЯ: ЯК ЗНАЙТИ БАЛАНС МІЖ ІННОВАЦІЯМИ ТА ЕТИКОЮ?

 

17:15 – 17:30 ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ – ПІДСУМКИ ДИСКУСІЙ

 

17:30 – 18:00 ЗАКРИТТЯ ТА НЕТВОРКІНГ

 

Поширити новину:
FacebookLinkedInTwitter