AI-Driven, Human-Centered: нова ера бізнесу

19.05.2025

У час стрімкого розвитку штучного інтелекту бізнес опиняється перед новими викликами: як впроваджувати інновації відповідально? Як забезпечити, щоб алгоритми не порушували базові права людини, а комплаєнс-політики встигали за технологічним прогресом?

Про це разом із представниками бізнесу, комплаєнс-фахівцями та AI-експертами ми поговоримо під час події «AI-Driven, Human-Centered: нова ера бізнесу».

Чесна розмова про виклики, стратегії регулювання AI та реальні кейси провідних українських компаній — на події.

Коли? 12 червня, 15:00-18:00

Де? Київ, точне місце проведення ми надішлемо підтвердженим зареєстрованим учасникам

Як взяти участь? Заповніть реєстраційну форму до 11 червня включно:

 

 

Ключові теми обговорень:

  • як інтегрувати права людини у стратегії цифрової трансформації бізнесу;
  • ризики дискримінації, упередженості та непрозорості в AI-рішеннях;
  • як комплаєнс захищає права людини у цифровому просторі;
  • приклади відповідального використання AI, які вже працюють в українських та міжнародних компаніях;
  • як забезпечити захист даних, прозорість в алгоритмах та повагу до цифрових прав своїх клієнтів;
  • оцінка впливу на права людини (HRIA) та оновлення комплаєнс-стратегій відповідно до нової технологічної реальності.

 

 

Поширити новину:
FacebookLinkedInTwitter