Лідер українського модного ритейлу INTERTOP Ukraine став учасником Глобального договору ООН. У партнерстві з провідною міжнародною організацією компанія планує максимізувати свій внесок у сталий розвиток як України, так і світу.
INTERTOP Ukraine — омніканальна fashion-компанія, що є лідером українського модного ритейлу. У портфелі INTERTOP Ukraine понад 400 брендів взуття, одягу, аксесуарів та косметики, а також власна торгова марка Braska. Компанія активно розвиває маркетплейс на базі своєї онлайн-платформи INTERTOP.UA, а також управляє 15 роздрібними мережами мульти- і монобрендових магазинів, серед них: INTERTOP, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, Vans, мережа магазинів косметики Kiko Milano, дитяча мережа INTERTOP Kids та аутлети INTERTOP Outlet.
Компанія INTERTOP Ukraine взяла на себе зобов’язання дотримуватись 10 Принципів Глобального договору ООН, зокрема захищати права людини, забезпечувати належні трудові відносини, охороняти навколишнє середовище та боротися з корупцією. Команда INTERTOP приділятиме особливу увагу досягненню таких трьох Цілей сталого розвитку: відповідальне виробництво і споживання, гендерна рівність, а також гідна праця та економічне зростання.
Ідея відповідального споживання давно лежить в основі бізнес-стратегії INTERTOP Ukraine. Ще на початку 2000-х ритейлер, орієнтуючись на світовий досвід, почав впроваджувати різноманітні екоініціативи. Вже давно ключову частку асортименту INTERTOP складають екосвідомі бренди, які відповідально підходять до кожного етапу виробництва продукції, наприклад, Timberland, Ecco, Marc O’Polo, The North Face. Компанія як найбільший омніканальний fashion-ритейлер вважає своєю місією формувати культуру свідомого споживання в нашій країні. Серед екоініціатив INTERTOP Ukraine: збір і правильна утилізація зношеного взуття, відмова від одноразових пакетів на користь екосумок, перехід на електронний документообіг, масова висадка дерев у міських парках та скверах в рамках акції «Я за життя» і відкриття першої в Україні інтерактивної екостежки в Голосіївському парку.
Надважливою складовою порядку денного компанії також є питання гендерної рівності. Гендерна структура INTERTOP Ukraine підтверджує відсутність дискримінації жінок: 80% співробітників компанії — жінки. У партнерстві з Глобальним договором компанія планує запустити низку ініціатив, що сприятимуть розширенню можливостей жінок та дівчат як на рівні компанії, так і на державному рівні.
Ще одним ключовим прагненням ритейлера є забезпечення прозорої взаємодії держави та бізнесу і, як наслідок, сприяння економічному росту країни. За непростий 2020 рік INTERTOP Ukraine сплатив до держбюджету понад 600 мільйонів податків. До того ж усі 1600 співробітників компанії є офіційно працевлаштованими та жоден з них не був примусово звільнений через закриття магазинів, зумовлені локдаунами. Заручившись підтримкою Глобального договору ООН, фешн-ритейлер прагне стимулювати детінізацію бізнесу і дотримання належних трудових стандартів в Україні, а також бере на себе зобов’язання максимізувати добробут своїх співробітників.
«Приєднуючись до Глобального договору ООН, ми ще раз декларуємо свою позицію: бізнес не може існувати поза контекстом. Тому місією INTERTOP як найбільшого омніканального фешн-ритейлера вважаю каталізацію позитивних змін в країні та в суспільстві. Для цього ми заручилися підтримкою ООН, адже усі наймасштабніші зміни здійснюються в партнерстві», — коментує Сергій Бадрітдінов, CEO INTERTOP Ukraine.