Partnership for Sustainability Award 2019: нагородження

20.12.2019

19 грудня за підтримки Посольства Канади в Україні та PACT пройшла урочиста церемонія нагородження Partnership for Sustainability Award 2019 – міжнародного конкурсу партнерських проєктів між різними організаціями для досягнення сталого розвитку, ініційований локальною мережею Глобального Договору ООН в Україні.

 

Конкурс зібрав проєкти в 4 номінаціях: Суспільство, Планета, Економічний розвиток та Мир. Всі проєкти – це результат партнерства між бізнесом та громадським сектором, органами місцевого самоврядування, органами державної влади, навчальними закладами. Цього року ми отримали більше 80 кейсів з 4 країн!

Кращі кейси були представлені на церемонії нагородження. Здійснювали нагородження гурт ТНМК (категорія Суспільство), фронтмен гурту “Антитіла” Тарас Тополя (категорія Мир), співачка Alyosha (категорія Планета).

Члени журі: Карло Перейра – Виконавчий директор Мережі Глобального Договору в Бразилії, Антоніо Хатле – Виконавчий директор Мережі Глобального Договору в Швейцарії, Сальма Будіна – мережа глобального договору в Марокко, Хюго Фон Мейенфельдт – Виконавчий директор Мережі Глобального Договору в Нідерландах.

Переможці

В категорії “Суспільство” перемогли Metro cash and carry та Київський міжнародний благодійний фонд «Foodbank» з проектом «Ти зможеш – METRO допоможе»: ініціатива боротьби з голодом та зменшенням кількості відходів у харчовій промисловості.  Метою є боротьба з голодом шляхом передачі продовольчих та непродовольчих товарів тим верствам населення, які найбільше їх потребують – дітям, пенсіонерам, малозабезпеченим у більш, ніж 90 інституціях в усіх містах присутності торговельних центрів METRO в Україні.

В категорії “Мир” перемогла “Гуманітарна пошта України” від Нової пошти та 130 діючих партнерів – громадських, благодійних і волонтерських організацій. Серед таких, наприклад, Народний тил, Армія СОС, Повернись живим, БФ Свої, Крим СОС, ПДМШ та інші. Проєкт виник у складний період 2014 року,- це своєрідна реакція на негайну потребу у доставці гуманітарних вантажів з усієї України до постраждалих від наслідків війни та для учасників бойових дій. Через «Гуманітарну пошту» було доставлено 155 388 відправлень загальною вагою 15 390 тон, за більше ніж 4 роки роботи програми.

В категорії “Економічний розвиток” переміг проєкт “Громада, дружня до дітей та молоді” від Procter&Gamble Україна та UNICEF. Ініціатива демонструє істину «менше слів – більше діла». Компанія передала 1 млн. грн в ЮНІСЕФ для розвитку доступного середовища. Кошти були спрямовані на розвиток безбар’єрної міської інфраструктури, а саме на установку пандусів, інклюзивних дитячих вбиралень та майданчиків.

В категорії “Планета” переміг проєкт “Гармонізація управління інформацією для покращення знань та моніторингу навколишнього середовища в Грузії” грузинської IT компанії Fina. Партнери проєкту: Екологічний інформаційно-просвітницький центр, ПРООН, USAID Світовий банк, GIZ, TBC Bank, експерти з питань клімату, біорізноманіття та пустель Міністерства охорони навколишнього природного середовища та сільського господарства.  Вони розробили додаток, який пропонує легкий доступ до інформації та обґрунтовані рішення для різних екологічних тем в єдиний та інтегрований спосіб.

Тетяна Сахарук, Голова правління Глобальний договір ООН:

 “цього року на всіх світових зустрічах та форумах так чи інакше йшлося про те, що настав час трансформації бізнесу. Але деякі компанії застосовують green-washing, і нове поняття – SDG-washing (від Sustainable development goals – цілі сталого розвитку), по суті не здійснюючи трансформацію, але звітуючи про неї. Саме тому, важливо говорити і відзначати ті компанії, які реально сприяють реалізації цілей сталого розвитку”.

До списку фіналістів потрапили наступні компанії та організації:

Категорія Суспільство: Києво-Могилянська бізнес-школа, METRO Cash&Carry, БТ «Шахтар Сошіал», БФ «Фонд Кличко», Nestlé в Україні, БФ «Старенькі», ГС «Освіторія», Житомирський обласний Фонд соціального захисту інвалідів, БФ «Коло», Ощадбанк, Tailors school, 1+1 медіа, Isobar agency, F-AVTO, Fundacja Grupy ERGO Hestia, JSC Insurance Company GPI Holding, Кока-Кола Україна.

Категорія Планета: Coca-Cola HBC Belarus, NGO “Belarusian Environmental Movement”, FINA LLC, Auchan Retail Ukraine, PepsiCo Ukraine, EY NGO «INTERNATIONAL YOUTH MOVEMENT «SCHOOL RECYCLING WORLD», NGO “Сучасний формат”, Gemini Holding, BNP Paribas Bank, Polska SA, БФ «Фонд Кличко», Фармак, METRO Cash&Carry Ukraine

Категорія Мир: Нова Пошта, EY, БФ Богдана Гаврилишина, Докудейс, Convictus Ukraine, БО «Позитивні Жінки», НГО “Small Heart with Art”, Pro Bono Club Ukraine, InDevLab

Категорія Економічний розвиток: Procter & Gamble Ukraine, Метінвест, EPAM, Systems LLC, Municipal Development Institute, Астарта, CSR Ukraine, JSC Lomisi, Savings Bank «Belarusbank», LLC Divosvit Art, Укренерго, SoftServe Inc, Polit, БФ «Фонд Кличко», KAN Developmen, Енергоатом

Щиро вдячні всім учасникам і закликаємо об’єднуватись задля досягнення 17-ої цілі ООН: Партнерство заради сталого розвитку.

Поширити новину:
FacebookLinkedInTwitter