07.09.2021

Відбувся тренінг «Як комунікації можуть посилити цінність проєктів зі сталого розвитку»

Тренінг спільно провели Глобальний договір ООН в Україні та Sustainable Strategies Institute. Його мета — розказати фахівцям зі сфери комунікацій, менеджерам зі сталого розвитку та КСВ, PR і маркетинг-директорам про принципи правильної та ефективної комунікації сталих проєктів компанії.

Тетяна Сахарук, генеральна директорка ГД ООН в Україні, розповіла про ключову роль комунікацій у формуванні іміджу компанії та їх позитивний вплив на прибуток. Окрім того, Тетяна розказала присутнім про міжнародну кампанію Глобального договору ООН в Україні Partnership for Sustainability Campaign: які переваги дає участь у конкурсах і як створювати кейси-переможці.

Наталія Боярчук, співзасновниця Sustainable Strategies Institute, розказала про деталі участі в Effie Awards Ukraine, найпрестижнішому конкурсі у світі у сфері маркетингових комунікацій, а також поділилася тим, як створити комунікаційну кампанію сталого проєкту, яка б допомогла отримати цю нагороду;

Юлія Гальчинська, доцентка кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України, у презентації сфокусувалася на комунікаціях як інструментові мультиплікації цінності сталих проєктів. Юлія провела інтерактив із присутніми на тренінгу: поділившись на дві команди, учасники розробляли комунікаційну стратегію для конкретних кейсів.

Усі, хто відвідали тренінг, отримали теоретичні знання і практичні навички, які допоможуть їм у майбутньому покращувати комунікації компанії та ефективно ділитися з клієнтами та стейкхолдерами інформацією про сталі проєкти.

Під час події було анонсовано інтенсивний курс зі сталих комунікацій, який проведуть ГД ООН в Україні разом з Sustainable Strategies Institute. Про деталі інтенсиву ми повідомимо згодом.

Поширити новину: