Генеральна директорка ГД ООН в Україні Тетяна Сахарук переконана, що кожен бізнес, незалежно від напряму діяльності, може й має рухатися до сталості:
«Якщо бізнес займається, наприклад, виробництвом пластику, це не означає, що він не може бути сталим. Навпаки! Такому бізнесу простіше з вибором Цілі. Необхідно переглянути підхід до ведення бізнесу, визначити, де найбільше бізнес впливає на соціум та довкілля, де може покращити процеси, спрямувати їх у бік стійкості. Це може бути поступова трансформація через мінімізацію шкоди, роботу з інформацією, лідерство. Є багато світових прикладів, коли бізнеси заявляли про свій курс на сталий розвиток, реалізовували такий підхід і зрештою вигравали».