SDG Innovation Accelerator for Young Professionals — це шестимісячна навчальна програми для молодих спеціалістів, мета якої — сприяти розвитку інновацій та досягненню Цілей сталого розвитку в компаніях завдяки впровадженню нових технологій та передових бізнес-моделей.
У програмі беруть участь менеджери початкового та середнього рівня (віком до 35 років) з різних бізнес-підрозділів. Упродовж шести місяців вони працюватимуть над розробленням інноваційних рішень, які можуть мати позитивний вплив на компанію та досягнення ЦСР.
30 березня сім компаній-учасниць ГД ООН в Україні вже розпочали навчання на акселераторі. Серед них: НЕК “Укренерго”, МХП, Caparol Україна, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Interpipe, Фармак та Uklon.
Переваги для учасників:
- можливість прискореного навчання, що включає очні тренінги, онлайн-семінари, тематичні дослідження та відвідини компаній;
- співпраця з іншими компаніями в рамках інноваційних проєктів;
- побудова робочих зв’язків завдяки коучингу, наставництву та можливостям нетворкінгу;
- навчанння в топових світових та локальних експертів зі сфери сталого розвитку та інновацій;
- долучення до глобальної мережі молодих професіоналів із провідних компаній усього світу.
Переваги для компанії:
- Ви навчитеся застосовуйте інновації у сфері сталого розвитку для вирішення реальних викликів вашої компанії.
- Інтегруєте Цілі сталого розвитку у вашу бізнес-стратегію завдяки співпраці, інноваціям та обміну знаннями.
- Підвищите залученість співробітників та можливості для їхнього професійного розвитку.
- Приєднаєтеся до експертної мережі професіоналів із провідних компаній з усього світу.
Як проходить навчання?
Протягом шести місяців команди молодих інноваторів працюють над конкретними викликами своїх компаній, щоб розробити більш сталі бізнес-моделі, ініціативи та продукти. Навчання за принципом дизайн-мислення стимулює розвиток інновацій та створення реальних рішень із потенційною ринковою вартістю.
- ЕТАП 1. Вивчення ЦСР
Учасники вивчають основні концепції бізнесу та Цілей сталого розвитку, щоб зрозуміти виклики, які стоять перед бізнесом сьогодні.
- ЕТАП 2. Виявлення викликів
Учасники визначають актуальність і пріоритетність конкретних ЦСР для своєї компанії, а також дізнаються більше про вплив бізнесу на досягнення ЦСР.
- ЕТАП 3. Формування свого виклику
Учасники вчяться використовувати інструменти впливу та оцінки ЦСР, щоб сформулювати амбітний виклик, що відповідає реальним потребам компанії.
- ЕТАП 4. Розроблення рішень
Учасники дізнаються, як генерувати нові ідеї та використовувати інноваційні інструменти для перетворення ідеї з концепції на повністю сформований проєкт.
- ЕТАП 5. Тестування та валідація рішень
Учасники переходять до більш досконалої версії проєктного рішення, тестуючи його і проводячи його валідацію всередині компанії та із зовнішніми стейкхолдерами.
- Фінальна подія.
Від однієї компанії участь у програмі беруть 2–4 учасники та Чемпіон, представника топменеджменту, який підтримує ініціативи учасників всередині компанії.
Навчання відбувається українською, наживо, у Києві. Кожен навчальний кемп триває два дні й проходить один раз на місяць. Також учасники приділяють 2–3 год на тиждень онлайн-навчанню та розробленню групових проєктів. Фінал події відбудеться 4 вересня.