Burda Media Ukraine приєднується до Глобального договору ООН

29.04.2022

У січні 2022 року видавництво Burda Media Ukraine стало учасником Глобального договору ООН. Компанія зобов’язалася дотримуватися Десяти універсальних принципів та працювати над трьома Цілями сталого розвитку: забезпечення здорового способу життя та сприяння благополуччю для всіх у будь-якому віці; забезпечення ґендерної рівності, розширення прав і можливостей усіх жінок та дівчаток; забезпечення переходу до раціональних моделей споживання і виробництва.

Burda Media Ukraine — це найбільший медіахолдинг з експертизою в медіа понад 23 роки, що включає в себе шість бізнес-юнітів із розробки та розвитку медійних продуктів і маркетингових рішень. Компанія працює на ринку з 1997 року. Щомісячна аудиторія видань холдингу складає 3,5 млн осіб.

Приєднавшись до ГД ООН, Burda Media Ukraine розпочало роботу над створенням стратегії сталого розвитку, яка дозволить скоротити показники вуглецевого сліду від виробництва компанії.

Увесь період своєї діяльності Burda Media Ukraine просуває ідею сталого розвитку та підтримує ЦСР. На ресурсах «Ліза» та «Marie Claire» видавництво розповсюджує інформацію про ґендерну рівність, а на ресурсі «Моя дитина» регулярно виходять матеріали про здоровий спосіб життя та здоров’я дітей. Нині для поширення знань про sustainability на ресурсах Burda Media Ukraine було створено окремі розділи «Sustainable», на яких під різним кутом висвітлено питання сталого розвитку в Україні та світі.

Важливою екологічною ініціативою Burda Media Ukraine є скорочення використання паперу у виробничих процесах. Так, друковані журнали видавництва мають доступні для замовлення PDF-аналоги.

Для створення безпечних умов праці для команди Burda Media Ukraine повністю перейшло на програмне забезпечення віддаленого доступу працівників. Це дозволило зменшити показники вуглецевого сліду від виробництва засобів масової інформації та співпрацювати з експертами з усієї України.

В умовах війни компанія займається фіксацією екологічних злочинів росії проти України та працює на інформаційному фронті: поширює інформацію про війну серед закордонних читачів, а також піднімає питання ґендерної рівності під час війни для української аудиторії.

«Така компанія, як наша, що комунікує з аудиторією понад 3,5 млн людей щомісяця, не може стояти осторонь глобальних процесів, особливо зараз. Ми маємо формувати нові передові наративи та допомагати нашій аудиторії змінювати світ на краще. Тепер ми зможемо удосконалювати нашу діяльність та переймати досвід міжнародних компаній-учасниць Глобального договору ООН. Ставши першим в Україні видавництвом, яке приєдналося до ГД ООН, ми сподіваємося бути прикладом для наших колег, щоби будувати sustainable-галузь», — стверджує генеральний директор компанії Burda Media Ukraine Андрій Вдовиченко.

«Я впевнена, що зараз впровадження sustainable-стратегії більш ніж доцільне. Бо саме тепер у нас є шанс розбудувати не тільки галузь, але й державу у sustainable-форматі. Зокрема, для нас важливою є тема ґендерної рівності, і видання холдингу Burda Media Ukraine вже багато зробили для її популяризації в Україні. Tone of voice таких видань, як “Ліза” і “Marie Claire”, — це різноманіття життєвих сценаріїв для жінок в Україні. З першого дня війни ми працюємо, щоби забезпечити жінок доцільною інформацією та розповісти історії жінок на війні», — говорить Катерина Лагутіна, керівниця з впровадження стратегії сталого розвитку Burda Media Ukraine.

Поширити новину:
FacebookLinkedInTwitter