Партнерство заради сталого розвитку

«Партнерство заради сталого розвитку» — це щорічна міжнародна кампанія, у рамках якої Глобальний договір ООН в Україні нагороджує найкращі проєкти, що були реалізовані в партнерстві бізнесу, державного та громадського секторів задля досягнення Цілей сталого розвитку та підтримки України під час війни.


Подавайте заявку на участь у кампанії «Партнерство заради сталого розвитку-2024» до 20 вересня:


 


Кампанія «Партнерство заради сталого розвитку» — міжнародна, минулі роки в ній узяли участь близько 400 представників України, Великобританії, Франції, Німеччини, Швейцарії, Швеції, Фінляндії, Хорватії, Польщі, Грузії, Румунії, Болгарії та Туреччини.

Нагородження відбувається в п’яти категоріях:
  • Мир (Воїни світла). Допомога захисникам і захисницям України, перша допомога постраждалим від воєнних дій цивільним, захист прав людини.
  • Планета. Мінімізація екологічних наслідків бойових дій, зелені інновації, захист біорізноманіття, збереження і очищення води.
  • Економічний розвиток. Відбудова зруйнованої інфраструктури, подолання наслідків воєнних дій для економіки, протидія корупції.
  • Суспільство. Сприяння інклюзивності, якісній освіті, культурному різноманіттю, ґендерній рівності, охороні здоров’я.
  • Диджиталізація. Інноваційні рішення із застосуванням ШІ, аналітики даних, цифрових технологій тощо.

Звертаємо увагу! Участь у конкурсі для компаній, які є членами Глобального договору ООН в Україні, є безоплатною. Компанії, що бажають подати свої кейси без офіційного членства в Глобальному договорі ООН в Україні, повинні сплатити внесок у розмірі 1250 доларів США для покриття додаткових витрат.

Незалежно від того, чи є компанія учасником Глобального договору ООН в Україні або іншої локальної мережі Глобального договору ООН, вона повинна відповідати наступним принципам та цінностям конкурсу.

 Умови участі у конкурсі Partnership for Sustainability Award 2024:
  • Уся надана інформація повинна бути правдивою, містити лише перевірені факти та бути прозорою у своїй реалізації.
  • Діяльність та репутація компанії за межами поданого проєкту мають бути етичними та відповідати вимогам законодавства, а також базовим принципам доброчесності.
  • Компанії, що після 24 лютого 2022 року розвивають свою діяльність та збільшують присутність на ринках Російської Федерації та країн, які підтримують збройну агресію проти України, не допускаються до участі у конкурсі.
  • Компанії, пов’язані з організаціями, що включені до санкційних списків та мають зв’язки з Російською Федерацією та країнами, які підтримують збройну агресію проти України, не допускаються до участі у конкурсі.
  • Компанії, що пропагують або були помічені у підтримці будь-яких видів дискримінації за етнічними, релігійними, расовими, гендерними, віковими, національними, мовними, соціальними чи іншими ознаками, а також компанії, що толерують такі практики у своїй корпоративній культурі або серед партнерів, не допускаються до участі у конкурсі.
  • Ми також не приймаємо кейси від компаній, що працюють у тютюновій індустрії, а також від букмекерських компаній, які не мають ліцензії від Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей.

Підсумки кампанії 2023 року

Підсумки кампанії 2021 року

Підсумки кампанії 2020 року

Окрім звичних чотирьох категорій додатково було представлено категорію «COVID-19», що об’єднала проєкти, спрямовані на подолання пандемії.

Підсумки кампанії 2019 року