«Партнерство заради сталого розвитку» — щорічна міжнародна премія Глобального договору ООН в Україні, яка відзначає найкращі проєкти, реалізовані в партнерстві бізнесу, державного і громадського секторів. Ці проєкти спрямовані на досягнення Цілей сталого розвитку, захист довкілля, вирішення суспільних та економічних викликів, сприяння миру.
Ініціатива об’єднує учасників з понад 13 країн, включно з Україною, Великобританією, Німеччиною, Швейцарією, Польщею, Швецією та іншими.
Подавайте заявку на участь до 15 вересня 2025 року включно:
Цього року нагородження відбувається в 7 категоріях:
Довкілля та Кліматичні Рішення
Проєкти з енергоефективності, відновлюваної енергетики, декарбонізації, захисту довкілля та кліматичних ініціатив, зокрема управління водними ресурсами, збереження біорізноманіття, управління відходами.
Соціальний Вплив та Інклюзія
Просвіта (в т.ч. лекції та тренінги), шкільна освіта, ініціативи у сфері інклюзії, різноманіття, гендерної рівності, ментального здоровʼя, підтримки вразливих груп та розвитку громад.
Економічна Стійкість і Зростання
Освіта (в т.ч. профільна освіта з кар’єрними можливостями), бізнес-освіта для студентів, підтримка МСП, великого бізнесу, економічна освіта та підтримка громад, кейси з працевлаштування та розвитку бренду роботодавця.
Ветерани: Сила і Спільність
Програми з працевлаштування ветеранів, розвитку карʼєри та адаптації ветеранів, ментального здоровʼя ветеранів, підприємництва та професійної освіти для ветеранів і їхніх родин.
Відновлення України
Підтримка захисників України, гуманітарна допомога цивільному населенню, розмінування, евакуація, захист прав людини та проєкти з відбудови, проєкти підтримки України закордонними компаніями.
Відповідальне Управління
Антикорупційні ініціативи, прозорість у публічному управлінні, етичні бізнес-практики, культура комплаєнсу.
Цифрова Трансформація та Інновації
Технологічні рішення, освітні технології, медичні сервіси, автоматизація процесів, кейси з ШІ, бізнес аналітики, кібербезпеки та інноваційні екосистеми.
Умови участі в конкурсі:
Звертаємо увагу! Участь у конкурсі для компаній, які є членами Глобального договору ООН в Україні, є безоплатною.
Компанії, що бажають подати свої кейси без офіційного членства в Глобальному договорі ООН в Україні, повинні сплатити внесок у еквіваленті 1250 доларів США за курсом НБУ. Усі учасники конкурсу повинні відповідати наступним принципам та цінностям конкурсу:
- Уся надана інформація повинна бути правдивою, містити лише перевірені факти та бути прозорою у своїй реалізації.
- Діяльність та репутація компанії за межами поданого проєкту мають бути етичними та відповідати вимогам законодавства, а також базовим принципам доброчесності.
- Компанії, що знаходяться під санкціями РНБО, або які підтримують збройну агресію проти України, не допускаються до участі у конкурсі.
- Компанії, пов’язані з організаціями, що включені до санкційних списків та мають зв’язки з Російською Федерацією та країнами, які підтримують збройну агресію проти України, не допускаються до участі у конкурсі.
- Компанії, що пропагують або були помічені у підтримці будь-яких видів дискримінації за етнічними, релігійними, расовими, гендерними, віковими, національними, мовними, соціальними чи іншими ознаками, а також компанії, що толерують такі практики у своїй корпоративній культурі або серед партнерів, не допускаються до участі у конкурсі.
- Ми також не приймаємо кейси від компаній, що працюють у тютюновій індустрії, а також від букмекерських компаній, які не мають ліцензії від Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей.
Критерії оцінювання 2025:
- Ясність виклику та логіка рішення
Чи чітко пояснено, яку проблему компанія вирішувала? Чи запропоноване рішення прямо відповідає на цей виклик?
- Вимірність результату
Чи описано конкретні результати: цифри, показники, приклади дії? Чи видно, як проєкт змінив ситуацію?
- Репутаційна чесність
Чи заявка виглядає достовірно й прозоро? Чи немає перебільшень, маніпуляцій або загальних фраз без прикладів?
- Потенціал впровадження або масштабування
Чи може цей підхід бути повторений в іншій компанії, громаді чи країні? Чи видно, що проєкт має довгостроковий ефект або план розвитку?
- Роль партнерства
Чи реалізовано проєкт у співпраці з іншими секторами або навіть конкурентами (бізнес, держава, громадськість)? Чи зрозуміла роль кожного партнера в досягненні результату?
Підсумки кампанії 2024 року

Підсумки кампанії 2023 року

Підсумки кампанії 2021 року

Підсумки кампанії 2020 року
Окрім звичних чотирьох категорій додатково було представлено категорію «COVID-19», що об’єднала проєкти, спрямовані на подолання пандемії.

Підсумки кампанії 2019 року

Аліса Єгорова
Менеджерка кампанії «Партнерство заради сталого розвитку»
[email protected]